    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec węglowy, ile bierze energii elektrycznej?
    Date: Fri, 21 Oct 2011 18:14:59 +0200

    On 2011-10-21 15:48, kogutek wrote:
    > Albowiem nie ma Cie wpisanego do dowodu i nie muszę objaśniać.

    Ależ nikt nie zmusza, przecież to wolny kraj. Tak tylko pytam z głupia
    frant.

    > Jest
    > dostatecznie dużo informacji na temat dlaczego rozruchowy nie nadaje się jako
    > akumulator do zasilaczy awaryjnych.

    I dostatecznie dużo informacji że się jednak nadaje. To troche utrudnia
    kategoryczne stwierdzanie czegokolwiek.

    > Nawet nazwali go specjalnie żeby było
    > wiadomo że do rozruchu służy.

    Mój samochod nazwywa się osobowy. Czy mogę w nim wozić kota?

    > Doświadczenie jest miarą poznania Świata.

    Oczywiście o ile nie przeczy "faktom" interentowym. Cale szczęscie ja
    już mam to doświadczenie za sobą. Na 72Ah pracowało kilka lat. Nie wybuchło.