    Date: Tue, 17 Feb 2015 15:17:31 +0100
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Pierwszy krokus

    > Poszedłem do ogrodu popatrzeć na te tulipany, co je w wigilię
    > sadziłem. Żaden nawet listka z ziemi nie wyściubił. Trzy cebulki
    > dałem wtedy do doniczki i postawiłem w domu na parapecie.
    > Zakwitły w styczniu, akurat na moje urodziny.

    A, to spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    > Kilka dni temu
    > spotkałem biedronkę. Leniwie dreptała po szybie. Ale czy to więcej?
    > Pewnie nie, bo czymże jest biedronka wobec krokusa?

    To nie więcej, bo w domu. Na terenie domu się nie liczy. Ja już z 2
    tygodnie temu spotkałam w łazience jakąś obudzoną z letargu biedronkę, a
    wczoraj to nawet komara widziałam błąkającego się na firance. Doprawdy
    nie wiem, gdzie one się chowają.

    Oprócz liści tulipanów dziś już pokazały się pierwsze kiełki hiacyntów.

    Ewa