  • 1. Data: 2020-05-07 10:22:43
    Temat: Piloty bram
    Od: uciu <a...@g...com>

    Brama wjazdowa z napędem nice (pilot nice 3 kanaławy)
    https://allegro.pl/oferta/pilot-era-one-z-technologi
    a-lora-3-kanalowy-9128038658

    Brama do garażu Novoferm z napędem Novomatic (pilot 2 kanałowy)
    https://allegro.pl/oferta/pilot-2-kanalowy-novoferm-
    tormatic-novotron-522-9182277384

    Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z którego)?

    Nie nie umiem znaleźć na googlu...

    uciu

  • 2. Data: 2020-05-07 19:44:34
    Temat: Re: Piloty bram
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    tormatic-novotron-522-9182277384

    > Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z

    W przyrodzie występują piloty uniwersalne do bram. Jeśli te twoje są w
    tym samym standardzie to może je przekopiować na trzeciego pilota.
    Wojtek

  • 3. Data: 2020-05-07 20:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wowa w...@g...pl ...

> [...]
    >>
    > W przyrodzie występują piloty uniwersalne do bram. Jeśli te twoje są
    > w tym samym standardzie to może je przekopiować na trzeciego pilota.

    Przy czym słowa klucz to stałe kodowanie i zmienne kodowanie.
    Mam pilota elmes i ostatnio kupiłem pilota uniwersalnego media tech za
    około 50zł.
    Nijak nie chce sie skopiować.
    Ale filmiki pokazuja ze niektore piloty kopiuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 4. Data: 2020-05-07 23:23:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.05.2020 o 10:22, uciu pisze:
> [...]
    tormatic-novotron-522-9182277384

    > Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z którego)?

    obejście problemu:
    pilot ma swój odbiornik, który odbiera zakodowany sygnał, obrabia go i
    na koniec gdzieś "wystawia" jakieś napięcie, będące poleceniem otwarcia
    lub zamknięcia bramy. spokojnie możesz w to miejsce podłączyć swój
    odbiornik, który będzie współpracował z tyloma pilotami z iloma chcesz.
    możesz te bramy otwierać telefonem komórkowym, i to tak aby przyjmował
    polecenia tylko ze zdefiniowanych numerów. Cena takiego układu (części)
    nie przekroczy 50-100zł

    ToMasz

    PS
    ja miałem taką sytuacje. 1 pilot do bramy, dwóch wjeżdżających, brama i
    pilot należał do obcej wspólnoty. Pilot leżał w mieszkaniu przy bramie,
    a dorobiony układ elektroniczny "naciskał" guzik w pilocie, gdy któryś z
    kierowców zadzwonił na zaprogramowany numer telefonu. Zero ingerencji w
    system który nie był moją własnością.

  • 5. Data: 2020-05-08 09:10:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 7, 2020 at 11:23:55 PM UTC+2, ToMasz wrote:

    > obejście problemu:
    > pilot ma swój odbiornik,

    Jesli nie da sie latwo "skopiowac" na uniwersalnego pilota, to drugi odbiornik w
    jednym z tych napedow powinien byc najprostszym rozwiazaniem. U mnie tak jest w
    bramie do garazowca. Zainstalowali fabryczny, ktos inny przejal obsluge tego,
    swirdzil, ze to jakis badziew i nic z tym nie zrobi, wiec dolozyl drugi odbiornik i
    nowe piloty w nim programuje, a stare dzialaja jak od poczatku (na swoim odbiorniku)

  • 6. Data: 2020-05-08 10:33:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > około 50zł.
    > Nijak nie chce sie skopiować.
    > Ale filmiki pokazuja ze niektore piloty kopiuje.

    elmes jest na keeloq
    nie skopiujesz go

    musiałbyś wylutować z niego scalaka

    zapomnij....poza tym elmes ma tanie piloty:D

  • 7. Data: 2020-05-08 10:37:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z którego)?

    Możesz efekt uzyskać na kilka sposobów ale najsensowniejszy wg mnie to
    dołożyć drugi odbiornik do obu bram (na stały czy zmienny kod) od
    chinoli (np. z aliexpresu). Może być to przekaźnik z odbiornikiem który
    będzie zwierał styki otwierania bramy, gdy masz przycisk dzwonkoowy
    wewnątrz by bez pilota wyjść.
    pilot wyzwala przekaźnik a ten "naciska" przycisk zwierając styki. Każdy
    sterownik jaki widziałem ma możliwosć pdołączenia łącznika dzwonkowego
    do otwierania bramy dla osoby wychodzącej z posesji.

    Jedyny kłopot to konieczność zapewnienia zasilania o określonym napięciu
    i mała ilość miejsca w obudowie. Ale da się.

  • 8. Data: 2020-05-08 10:40:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z którego)?

    możesz też tak:
    https://www.google.com/search?q=odbiornik+nice&rlz=1
    C1GCEA_enPL809PL809&oq=odbiornik+nice&aqs=chrome..69
    i57j0l7.2127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • 9. Data: 2020-05-08 11:16:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 maja 2020 10:22:44 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Da się to jakoś połączyć by obie bramy działały z 1 pilota (obojętnie z którego)?
    >
    > Nie nie umiem znaleźć na googlu...

    Zerknij na sonoff
    Maja zarówno odbiorniki jak i piloity ale też będziesz miał możliwość otwierania bram
    nawet komórką.

  • 10. Data: 2020-05-08 11:49:16
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 10:41:18 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

> [...]
    >
    > Jedyny kłopot to konieczność zapewnienia zasilania o określonym napięciu
    > i mała ilość miejsca w obudowie. Ale da się.

    To jest pomysł....
    Mam obie bramy sterowane z podwójnego przycisku dzwonkowego w garażu i tam by trzeba
    coś wsadzić :-)

    dzięki
    uciu