    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Date: Tue, 29 Oct 2013 14:54:45 +0100

    dyskusyjnych:1c327tse2d1d5$....@m...org...

    > Czas niby mam, ale czy to zawsze zadziała?

    Nie - radni musza taką zmianę przegłosować. W Gliwicach gdzie długi czas
    mieszkałem i byłem na bieżąco takich uchwał było kilka w ciągu roku, więc
    działa. Czy zawsze tego nie wiem. Przypuszczam że radni i prezydent
    podpierają się opinią wydziału architektury więc tam trzeba by zapytać.

    > Dzięki za obszerne info. O takich "drogach" wiem -- nieopodal mnie powstał
    > hotel z restauracją (i salą weselną). Bardzo ładny, nie przeczę, z dachem
    > mansardowym (lubię takie dachy). W papierach jest wpis, że to dom
    > jednorodzinny (dla rodziny z większymi potrzebami). LPZ mówi, że może być
    > dom jednorodzinny z ew. mniejszą częścią przeznaczoną pod DG. Tam 3/4 to
    > usługi (i tego jest zdrowo ponad 500m2).

    > Jak widać można, tylko ja spokojny człowiek jestem i nie lubię się kopać z
    > koniem. Wolałbym to załatwić normalnie i bez sprzeczek.

    Dlatego pogadaj z urzędniczką jak będzie chętna mieć w gminie igloo to sama
    pomoże a jak nie to już będziesz wiedział że bez kopania się z koniem się
    nie obejdzie.

    Pozdrawiam
    Ergie