  • Data: 2015-11-28 10:09:00
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 19:18:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ile bylo wrzasku o zakaz swiecenia i ogrzewania zarowkami. Idioci twierdzili ze >te
    zalecane to im nawet migaja. Zypelnie pierdolnieci ze oczy od nich wyplywaja. >A mnie
    to nie dotyczylo bo w momencie kiedy uregulowali zarowki nie korzystalem >od wielu
    lat z zarowko grzalek.

    Widzisz i sam sobie zaprzeczasz. Piszesz wyżej że regulacje unijne sa konieczne a
    chwile potem że żarówki zmieniłeś na ledy bez pomocy uni nie wiedząc pewnie nawet że
    jakies regulacje w tym zakresie sa.
    Jak widać bez dyrektyw sobie doskonale radzisz a i nieatestowane prze unie świece
    dużych strat u Ciebie nie wywołały. Przynajmniej wszyscy Twoje 52 urodziny
    zapamiętają;)
    Ja na dzisiaj mam już ok 50% "żarówek" wymienionych na ledy+ dwa "halogeny" na
    podjeździe. Ale nie dlatego że unia kazali tylko dlatego że przyzwoicie świecące ledy
    są na dzisiaj w akceptowalnych dla mnie cenach
    Jeszcze rok temu tak to nie wychodziło
    I unia mi do tego nie potrzebna. Chiny chyba w unii nie są a pewnie 100% moich ledów
    tam produkowane
    Połowa z nich zresztą zamówiona bezpośrednio z Chin reszta z biedronki(te z Biedronki
    niewiele droższe od tych alliexpres i świeca lepiej). W poniedziałek dostane
    przesyłkę z allegro z kolejna partia ledów tym razem z gwintem E14. 5W barwa ciepła
    biała- dojdzie zobaczę jak świecą i dam znać
    Zostanie mi wtedy do wymiany jakieś 10 punktów świetlnych gdzie do tej pory mam
    żarówki. Pewnie sukcesywnie to wymiennie w najbliższym czasie.