  • Data: 2010-08-30 16:53:18
    Temat: Re: Płyta fundamentowa, jaki wzrost koszów ?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-30 18:36, robercik-us pisze:

    > Na litość boską... nie oszczędzaj na fundamencie !!!

    Nie oszczędzaj też na litość boską na ścianach, ani na izolacji. Nie
    oszczędzaj też na oknach-są jak oczy Twojego domu. No i dach-broń bożę
    nie oszczędzaj na dachu-jest najważniejszy. Nie oszczędzaj też na
    instalacjach, bo koszty użytkowania cię zjedzą. Pamiętaj, nie oszczędzaj
    też na farbach i podłogach, bo nie warto. W ogóle nie oszczędzaj, tylko
    słuchaj "dobrych rad".