    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyta indukcyjna vs plyta gazowa.
    Date: Tue, 6 Jan 2009 14:58:49 +0100

    > Wie ktos moze, czy korzystanie z indukcji jest duzo drozsze od gazu, sa to
    > koszty porownywalne??

    na pewno jest drozej na indukcji. Ile drozej, zalezy od Twoich potrzeb
    kulinarnych. Ja sie dlugo wahalem, nie bylem zwolennikiem indukcji, ale
    alternatywa byla butla LPG. Skonczylo sie na plycie indukcyjnej i jestem
    (malzonka rowniez) zadowolony. Wysoki komfort uzytkowania i szybkosc
    uzyskiwania odpowiedniej temperatury rekompensuja rachunki za prad.
    Co do roznicy w kosztach - z obliczen na podstawie wartosci opalowej wynika,
    ze cena 1 kWh uzyskiwanej z LPG jest porownywalna z pradem, przy czym
    kuchenka indukcyjna ma wieksza sprawnosc. Gaz sieciowy jest na pewno tanszy.
    Jesli sie myle, niech mnie ktos poprawi :)

    --
    Tomek