  • Data: 2009-03-05 14:25:06
    Temat: Re: Plytki rektyfikowane.
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    news:goom6d$qki$1@news.onet.pl...

    > ja sie przejechałem na paradyżu podłogowym rektyfikowanym I gatunek, na
    > 10m2 z 1,5 m2 było tak krzywy że aż strach odchyłki po 5 mm na 20 cm, nie
    > reklamowałem bo mi si enei chciało po przycięciu poszły pdo szafki
    > łazienkowe.

    Paradyż to padlina też miałem i oddałem w sklepie po wielkich bojach, bo
    oczywiście nie chcieli oddać pieniędzy. Zasada jest taka z zakupem kafli
    żeby albo kupować w miejscach gdzie można oddać bez podania przyczyn albo
    przy zakupie wymusić oświadczenie, że przyjmą albo przed odbiorem przebrać
    płytki w magazynie.
    Zdecydowanie odradzam małe sklepiki. Z nimi można tylko stracić.