    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podciekający taras
    Date: Sun, 3 Jan 2010 07:16:08 -0800 (PST)

    On Jan 3, 10:17 am, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > OK, dzięki. Ale nie ma za bardzo jak tych nawisów docisnąć. Od góry jak
    > najbardziej czymś przyłożę ale właśnie te nawisy chcę czymś do ścian
    > przyklajstrować żeby pod folię wiatr nie nawiewał śniegu/deszczu no i żeby w
    > końcu folii nie poszarpał. Budynek mam wysoki i niestety niczym nie
    > osłonięty - wszystko wokoło jest raczej mniejsze :-( więc wiatry się bujają
    > bez przeszkód.

    > A na tą papę nie można czegoś jeszcze położyć? Jakichś płytek właśnie?
    > Myślałem o zadaszeniu ale to wyjście jakby już ostateczne i przesądzające o
    > zmianie wyglądu budynku

    mozesz pape polozyc i na to plywajaca podloge.
    Ale mroz i tak zrobi swoje gdyz po d plywajaca podloge wejdzie woda i
    odniesie jastrych.
    Kilkadziesiat cykli i peka.
    Jesli na to plytki to miedzy jastrychem a plytkami woda zawsze wniknie
    i odlaczy plytke od jastrychu.

    Najlepsze wyjscie to zadaszenie. acha jeszcze jedno mi przychodzi
    rozwiazanie to kostka brukowa na tarasie