    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podloga na poddaszu
    Date: Thu, 21 Apr 2022 22:12:23 +0200

    > Ale jest jeszcze jeden problemik. Te dzwigary sa za daleko od siebie
    > (80cm) zeby po prostu klasc na nich plyte osb (a mam 25mm). Bede musial
    > jeszcze dorobic poprzeczne elementy zeby sie ta plyta za bardzo nie
    > uginala. I tu te dokrecone deski beda przeszkadzac.
    >
    > Poki co pomysl mam zeby nakupic desek i sklejek o roznej grubosci i je
    > pociac w paski o szer. 5cm

    możesz spróbować użyć płyty pod panele typu steico. ona ma zajebistą
    wytrzymałość na ściskanie. nie taką jak drewno, ale chyba wystarczy.
    Jeszcze jedna uwaga. osb jest stosunkowo drogie. może się okazać, ze
    osb+cokolwiek, będzie droższe niż deski podłogowe. a dla desek 80cm to pikuś
    ToMasz

    Ps. a jak chcesz to miec zrobione na bogato, to wyrównaj te legary, i
    jak przekładkę połóż gumę, 2cm grubą, taką jak się stosuje na place
    zabaw. Wiem ze w Zabrzu produkowali i mnie dali odpad za grosze