  • Data: 2022-04-22 20:15:06
    Temat: Re: Podloga na poddaszu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > guma w domu pod podłogę to gwarancja raka
    > Guma emituje węglowodory aromatyczne kancerogenne, czyli rakotwórcze
    > Będą wdychane przez cały czas życia i wywolaja alergie, kaszel i zmiany w płucach
    >
    > Czyli syf, jakiego świat nie znał

    mam dla Ciebie zajebiście proste matematycznie, i średnio skomplikowane
    logicznie zadanie.
    w 100% zgadzam sie ze "guma to syf" i że "czyli rakotwórcze". Ale każdy
    kij ma dwa końce. przyjrzyjmy się temu drugiemu. Mam w domu pod podłogą
    około 2kg gumy. po 10 latach wyjmę tą gumę, która emitowała cośtam i
    część tego wdychałem. O ile po tych 10latach zmiejszyła się masa gumy.
    bo skoro emituje - to nie łamiąc praw fizyki, musi tracić na masie.
    Następnie trzeba się zasnanowić ile z tej "odparowanej, wyemitowanej"
    masy trafiło przez wełnę, folię i 2cm desek do mojego organizmu?

    ToMasz