    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podloga na poddaszu
    Date: Fri, 22 Apr 2022 07:47:36 +0200

    > możesz spróbować użyć płyty pod panele typu steico. ona ma zajebistą
    > wytrzymałość na ściskanie. nie taką jak drewno, ale chyba wystarczy.
    > Jeszcze jedna uwaga. osb jest stosunkowo drogie. może się okazać, ze
    > osb+cokolwiek, będzie droższe niż deski podłogowe. a dla desek 80cm to
    > pikuś
    > ToMasz
    >
    > Ps. a jak chcesz to miec zrobione na bogato, to wyrównaj te legary, i jak
    > przekładkę połóż gumę, 2cm grubą, taką jak się stosuje na place zabaw.
    > Wiem ze w Zabrzu produkowali i mnie dali odpad za grosze

    Sprawdze to steico. Generalnie i tak mialem zamiar na te podkladki dawac
    jeszcze 3mm podkladke akustyczna tak jak pod profile GK.

    Tez sie zastanawialem nad podkladkami gumowymi, ale jak patrzylem na allegro
    to rzeczywiscie jest to wersja "na bogato". Ale jeszcze poszukam. Bo
    musialbym i tak miec taki pasy o roznych grubosciach od 2 do 20mm

    Z tymi OSB to musztarda po obiedzie bo juz je mam i na szczescie kupilem 2
    lata temu gdy byly 3x tansze :)))

    Pzdr

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com