  • Data: 2009-09-16 13:47:55
    Temat: Re: Podłoga w garażu - płyty chodnikowe + beton
    Od: Lukasz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dobra panowie nie powiedzialem jeszcze o jednym ten garaz jest troche
    na niskim terenie i jak popada mocniej deszcz to wiecie co sie
    dzieje :) dlatego jak poloze wokol krawedzi na dlugosci i szerokosci
    te plyty chodnikowe to ladnie do gory pojdzie 7 cm wiec tyle
    wystarczy, a pomyslcie ile bym musial sie grzebac z tym zeby samam
    wylewka podniesc go tyle do gory, wiec to jest + na te plyty
    chodnikowe, za 30 pare sztuk zaplace 160 zl + 20 zl za przywiezenie mi
    ich do garazu, + te pare workow z zaprawa do srodka zeby wylac, wiec
    wyjdzie ok 200 zl, a na wylewke nie wiem czy mniej bym wydal ? piasek,
    cement, czas, robota, organizacja ...

    I zawsze lepiej jak stoi taki blaszak na rownym twardym podlozu
    plytowym niz na wylanej na szybko byle jak wylewce.

    Chyba ze sie myle ? to piszcie