eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić? › Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
  • Data: 2018-08-03 15:14:28
    Temat: Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 23:46:27 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja też spróbowałem. Dwie ostatnie noce (22-06), pompa utrzymywała 17C w
    > rurach i ~od 20,5C do 21,5 na podłodze (mierzone ~6 rano).
    >
    > 150m2 kafli które są ewidentnie chłodne/zimne aktualnie w odbiorze, ale
    > na termometrze na wysokości głowy, *nie widać absolutnie żadnej różnicy* :-(
    >
    > Okna pozamykane cały dzień, chodzi reku.
    >
    > Coś Liściasty kręci albo nie dopowiada :-> Ja tylko się utwierdzam że
    > żadne GWC czy chłodzenie podłogówką, ale w parzę z reku najlepszym
    > rozwiązaniem będzie podłączenie klimatyzacji na trójniku przed.

    Dlatego nie komentowalem bo na dowod anegdotyczny zadna nauka nie poradzi.

    U niego moze byc tak ze sie powietrze miesza bo ma wentylacje mechaniczna, albo po
    prostu ludzie wiecej sie poruszaja wiec sie powietrze miesza.

    Ja mialem okazje siedziec w pomieszczeniu do ktorego naplywalo zimne powietrze i
    scielilo sie przy podlodze.
    Kiepskie uczucie jak ci zimno w nogi a glowa sie poci i to podczas siedzenia.

    Wiatrak temat z grubsza naprawil ale i tak wialo po nogach.