  • Data: 2017-04-24 21:10:26
    Temat: Re: Podłogówka tak ale tylko tam gdzie przebywacie 4h
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Utrudniona regulacja.

    Ciach.
    Ok, nigdy nie miałeś podłogówki z dobrym regulatorem temperatury, to pewne.
    Nie bardzo wierzę, że ktokolwiek jest w stanie wyczuć, że podłoga jest
    jakkolwiek cieplejsza niż pomieszczenie. Takie rzeczy to tylko
    termowizją/pomiarami.
    Co do czasów regulacji. Przejście z 17C na 21C przy podłodze zasilanej
    25C trwa naście godzin. Czy to jest wada? Moim zdaniem żadna.
    Temperatura stoi z dokładnością do wyświetlacza (Devireg Touch 0.1C) a
    nie wykorzystuję czujnika w posadce, jedynie powietrzny, wbudowany.

    Na ten moment, nie widzę żadnej wady ogrzewania podłogowego, jeżeli
    chodzi o budownictwo mieszkaniowe. Pewnie jakieś są, ale albo dla mnie
    nieistotne, albo jestem ich nieświadomy.

    Miłego.
    Irek.N.