    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 30 Aug 2013 03:45:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Polaczenie wyrownawcze
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 12:37:09 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Niestety sprytny był i wiedział na czym stoi. Powiedział mniej więcej tak:
    > możesz sobie pan odliczyć karę umowną ja i tak więcej zarobię w niemczech,
    > ale jak pan to zrobisz to ja do pana nie wrócę a nikt inny panu rozdzielni
    > po mnie nie podłączy.
    > I niestety ma rację - do szafki wchodzi kilkadziesiąt obwodów. Niektórych
    > można się domyślać dokąd prowadzą a inne nie wiadomo. Oczywiście żaden nie
    > jest podpisany.

    Brzmi to mało wiarygodnie.
    Skoro przewody nieopisane to w jaki sposób ten elektryk po powrocie z zagranicy
    będzie wiedział co do czego. Skoro nie opisywał przewodów to znaczy że partacz i
    pogonić go.
    U mnie taki już by na budowe nie wrócił a ja bym ten jeden dzień poświęcił i sobie
    przewody poopisywał, ew zlecił to komus.
    No i oczywiście żadnych kar umownych bym nie odliczał tylko po prostu nie zapłacił
    ani grosza. Robota nie skończona zapłata sie nie nalezy żadna.

    > Znajomy dzwonił kontrolnie do kilku elektryków z ogłoszeń i
    > albo nie chcieli się tego podjąć albo mówili że będą musieli najpierw
    > wszystko sprawdzić, więc będzie to kosztowało prawie tyle co zrobienie całej
    > instalacji,
    Też mało wiarygodne.

    >więc niestety chyba ten elektryk kopa nie dostanie :-(
    Błąd: podziękowac mu, nie wypłacać ani grosza i nie wpuszczac ponownie na teren
    posesji..

    Inna sprawa to co: on ta prace w Niemczech z dnia na dzień dostał: 2 dni mu zabrakło
    na opisanie rozdzielni i zrobienie połączeń wyrównawczych?