  • Data: 2015-09-19 23:04:24
    Temat: Re: Półki drewniane we wnęce z kaflami - jak zamocować?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-18 13:20, Jarosław Sokołowski wrote:
    [...]
    > Ja się przewiercałem zaostrzonym na szlifierce pilnikiem trójkątnym.
    > Ręcznie. Idzie bardzo szybko. Ale to zależy od kafelków, bywają różnej
    > twardości.
    Lat temu ze 35 na zajęciach praktyczno-technicznych wierciliśmy w ten
    sposób w szkle. :-) Wiertło zrobione z trójkątnego pilnika i ręczna
    wiertarka. Aczkolwiek zastanawia mnie jak rozpocząć wiercenie aby
    wiertło nie "jeździło" na boki od miejsca gdzie ma być otwór. Bo
    punktakiem w płytkę raczej nie przywalisz.

    BTW. Zdaje się, że teraz w marketach budowlanych można kupić specjalne
    wiertła do ceramiki.