    From: "Boban" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Date: Wed, 1 Jul 2009 10:43:04 +0000 (UTC)

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > No Jelonku, jeden porzyklad mamy na samym poczatku watka - mistrzowsko
    > opanowana technologia stawiania prestizowych apartamentowcow.

    Misiu, to nie był apartamentowiec tylko budynek mieszkalny dla przeciętnych
    ludzi. Jesteś pewnie sprzedawcą u jekiegoś dewelopera i sprzedajesz 40-
    metrowe apartamenty :)

    > Skoro przywolales temat kolei i wiesz o tej chinskiej tak duzo - wszak
    > uwazasz, ze dla chinczyka 7 godzin na 440km jest niewyobrazalne: jaka jest
    > srednia predkosc kolei w Chinach?

    Takie zabawy zostawiam klikaczom jak ty.

    "Wysokich budynków maja od groma" - jakze szczegolowa i konkretna wiedza.
    > Tak naprawde to co piszesz to ogolenikowe popierdywanie, dowodzace, ze
    > jednak widzisz tylko czubek gory lodowej.
    >
    > Ale powiedz nam jednak co wiesz o chinskiej transplantologii. Mam nadzieje,
    > ze w ramach tych kilkunastu wizyt (dzieki ktorym to poznales, ze Chiny sa
    > ueber alles)

    Misiu o małym rozumku, nigdzie nie napisałem, że Chiny są ueber alles. Co
    napisałem dowiesz się jak pozytywnie skończysz kurs czytania ze zrozumieniem.