  • Data: 2021-11-22 12:59:20
    Temat: Re: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 12:18:55 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Wróć! Miało być:
    >
    > Na Allegro jadą po bandzie, bo mają dużo niższe koszty.

    Czy aby na pewno dużo nizsze?
    Powierzchnie magazynowa mieć muszą, prowizja allegro w niektórych kategoriach już
    ponad 10% wynosi, koszty wysyłki, pakowania itp
    Bardzo często są to firmy które oprócz sprzedaży na allegro mają normalne stacjonarne
    sklepy tez.
    Ps
    Ostatnio kilka rzeczy na palete układałem i wysyłałem.
    Ułożenie tego, zabezpieczenie, foliowanie itp zajęło mi ponad godzinę.
    Plus stretch, tasma, pas transportowy, paleta.
    Lekko licząc 100zl plus godzina pracy.
    Przy odbiorze osobistym/ sprzedaży w sklepie powyższe koszty odpadają.
    Tak więc sprzedaż na Allegro wcale tak mniej kosztowa nie jest często.