eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła › Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
  • Data: 2013-09-08 11:16:25
    Temat: Re: Pompa Ciepła - Dobór urządzenia, Dobór dolnego źródła
    Od: "Konrad W." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 września 2013 10:41:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    czarnoziemia, potem jednorodna glina.

    minikoparka z łychą 30cm i kopiemy 500m meandrów. Idąc tokiem prowadzonej dyskusji,
    ta druga opcja generuje najmniejszy rozp...l ;-)

    > Owszem. Jest tez najlepsza pod wzgledem parametrow przyszlego DZ (najwiecej
    >
    > pozostawionego rodzimego gruntu ktory przewodzi lepiej cieplo od gruntu
    >
    > ruszonego), niestety bedzie najdrozsza i bedzie najdluzej trwala :)

    Teoretycznie 2x więcej do wykopania. Nie wiem czy to oznacza 2x więcej pracy i jaka
    jest różnica w kosztach mini- i 'normalnej' koparki.