  • Data: 2021-10-20 17:22:04
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/10/2021 16:00, Marek wrote:
    > Przecież  nie taki jest argument. Argument jest "wydał, więc jest
    > przekonany, że słusznie. Że to ma sens, tak trzeba i ma to przyszłość."

    No wiec takich przekonanych jest bardzo dużo. Ten jest najzwyczajniej
    nastepny w kolejce do zmiany świata.

    > No wygląda to na przetwornik AC/AC(DC?) z przemianą mechaniczną po
    > drodze. Nikt na razie nie zapytał o sprawność.

    Zadaniem tego urządzenia jest produkcja *darmowej* energii, jest to
    kilka razy poruszone w filmie.

    Cechą wspólną wszelich wymyślaczy PM jest brak opomiarowania układu.
    Często latami nie podpinają watomierzy, mam wrażenie że ze strachu przed
    odczytemm bywa że z powodu ignorancji, a czasem z przekory (Szumiło).
    Natomiast pokazują często prądy i napięcia, oraz posługują sie pojęciami
    z poza ukąłdu SI ("palce urywa","gorące","rpmów" itd).