  • Data: 2021-10-20 16:00:15
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Oct 2021 09:43:15 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie bardzo wiem co to za argument "wydał ileśtam na coś co musi
    > działać,
    > bo wydał".

    Przecież nie taki jest argument. Argument jest "wydał, więc jest
    przekonany, że słusznie. Że to ma sens, tak trzeba i ma to
    przyszłość." Nikt nie mówi o działaniu bo za mało danych podaje (poza
    efektem grzania).

    > Obajrzałem kilka odcinków tego show. Na ani jednym nie ma dowodu na
    > to,
    > że działa. Owszem kręci, owszem mierniki pokazują cyferki, owszem
    > coś
    > się robi ciepłe. jeśli to jest funckja, to działa. Ale podobno
    > miało
    > chodzić o coś innego.

    No wygląda to na przetwornik AC/AC(DC?) z przemianą mechaniczną po
    drodze. Nikt na razie nie zapytał o sprawność. Całe (no w
    większości) PKP w USA to lokomotywy diesel-electric I nikt nie
    kwestionuje po co tak.

    --
    Marek