  • Data: 2021-10-20 15:51:37
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 20 October 2021 at 13:27:57 UTC+2, heby wrote:
    > Ponieważ chodzi o delta-t. To, w jakiej temperaturze je uzyskasz, jest
    > bez znaczenia dla probelmu gównianości Peltierów jako zastępników pomp
    > ciepła.
    > Nie. Nadają się przeciętnie. W zasadzie do dowolna inna technologia
    > grzania wody będzie lepsza i tańsza. Chyba że chcesz grzać wodę o +1C.
    > No to wtedy tak, peltier jest alternatywą. Przypomnij mi, co chcesz
    > grzać tymi peltierami i ile delta-t podnosić?
    owalnych półprzewodników i ich lutowaniu do plyty czołowej
    > Znany. Podobnie jak znany jest problem napędu samolotów muchami z
    > lodówki. Niby wstarczy przykleić, ale kleju nie ma takiego. To główny
    > powód dla którego lotnictwo mucholotami nie istnieje, a szkoda, musimy
    > męczyć się tymi wibrującymi odrzutowcami.
    > Oczywiście. Szkoda że nie nadają Nobli za "rozwiązania, co je
    > wymyśliłem, genialne, ale niech se ktoś inny sprawdzi w praktyce". No
    > ale wysypało się ekspertów od freeenergy, może stworzą taką kategorię,
    > razem z "nie znam się na fizyce, ale w tych magnesach musi być jakaś
    > energia". To zamiast tej nudnej fizyki.
    Sąsiad na to mówi,
    "pogadajec mi do jajec"

    Pompy ciepła Peltiera 1kW mają wielką przyszłość
    do grzania, szczególnie, że to nowy temat
    i warto każda kase w to zainwestować aby za rok zostac liderem
    i zarobić duża kasę

    Niech sceptykom spreżarkowe pompy ciepla wibrują,
    niech ich głowa boli, nie śpią cała zimę, skoro wybrali taki los

    Pompy Ciepła Peltiera 1kW sa bezgłośne, bez wibracji
    rewelacja dla vipów, polityków, inteligencji, twórców, artystów, którzy cenią sobie
    ciszę
    bo pracują rozumem i głową a nie młotkiem

    I najpierw lodówki Peltiera do domu
    a potem Pompy Ciepła Peltiera 1kW 5kW 10kW 20kW ...

    Technologia jest skalowalna, wydajna, zasilanie jest bezpieczne 12V, można zastosować
    solary

    Kto się spóźni, ten na smalec do chleba nie zarobi