  • Data: 2021-10-24 20:18:19
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musisz czekać. W przypadku przygłupa uzyszkodnika, wybitnego specjalisty od
    wszystkiego z wodnym chlebem na czele, każdy moment jest stosowny.

    Zenusiu, czy ty myślisz, że Kris zamierza dalej uczestniczyć w twojej
    debilnej krucjacie? Zwłaszcza, że chyba już załapał, iż wiem o nim
    wystarczająco dużo, aby mu zaszkodzić.

    Póki co, palma pierwszeństwa "palmy" należy się tobie i wcale nie mam
    zamiaru cię pozbawiać tytułu największego debila usenetu.