  • Data: 2018-10-24 10:15:15
    Temat: Re: Pompa ciepła czy biomasa?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Oct 2018 08:33:26 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Parterówka, poddasze nieużytkowe, prosta stodoła. [...]

    Ja z kolei mam prostą kostkę piętrową. Z garażem (nieogrzewanym) i pom.
    pomocniczymi jest 230m2. Więc straty raczej będą mniejsze przy praktycznie
    identycznych parametrach ocieplenia (choć nie wiem czy w strop nad piętrem
    nie miałem przypadkiem 40cm). Stąd się dziwię, że masz taki sam wynik.

    > Pisałem podsumowanie zeszłego sezonu, musze poszukać.
    > Bo teraz drugi sezon w zasadzie będzie leciał.

    Pamiętam że pisałeś, nie pamiętam ile wyszło. Coś mi się plącze po głowie,
    że 1500 na CO (?) ale ile kWh zeszło to już czarna dziura, podobnie nie
    pamiętam zupełnie ile Ci wyszło z OZC.

    > A no bo nie zajarzyłem że piszecie o powietrznej.

    Czeba czytać a nie skanować. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk