  • Data: 2018-10-25 08:43:52
    Temat: Re: Pompa ciepła czy biomasa?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 października 2018 23:07:10 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > zacząłeś budować, weź to pod uwagę. jeśli możesz, rozważ inny niż modny
    > dwuspadowy dach. Jak ja prosiłem o to na grupie to mnie wyśmiano i
    > nakazano samodzielnie liczyć żeby uczyć się na własnych głupich
    > pomysłach. ale czy Ci którzy kazali liczyć samodzielnie sprawdzili taką
    > ewentualność? Wątpię- bo dostałbym gotową odpowiedź. A zagaduje również
    > dla tego, że ostatnio coraz mocniej wieje, a takie dachy odfruwają.

    Odfruwasz to chyba Ty. Tutaj nie ma magistrów od budownictwa,
    każdy dochodził do tego co wie metodą prób i błędów, testując wszystko
    na własnej dupie i czytając tony materiału.
    Masz pretensje że nie dostałeś gotowej recepty na swój problem którego
    nawet nie potrafiłeś przedstawić w zrozumiały sposób, więc może przestań
    ciągnąć ten temat i marudzić.

    L.