  • Data: 2021-01-29 23:10:11
    Temat: Re: Pompa ciepła, nietypowy dobór.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Śpieszę donieść, że temat ogarnięty przy pomocy PC.
    Osiągam na wyjściu 34 stopnie C i to wręcz gotuje mi budynek. Dzisiaj
    odpalona o 9 rano, o 12 na hali było już 22 stopnie. Jest dobrze, wręcz
    podejrzanie dobrze. :) Za to pompy mam za słabe, za małe przepływy :(

    Tak więc na R410A bez problemu da się zrobić przyjmującą >20C i
    pracującą stabilnie pompę ciepła.

    Irek.N.