  • Data: 2018-04-06 21:31:44
    Temat: Re: Pompa ciepła vs panele PV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 15:51:11 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 6 Apr 2018 06:30:45 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Boś cham, prostak i kłamca. Typowy przedstawiciel polaczka
    Tak na marginesie pomijając Twoje dyskusje z Kogutkiem:
    Masz jakies kompleksy czy męczysz się w Polsce?
    Bo dośc regularnie plujesz na swój(mam nadzieję) kraj
    Teksty typ polaczek, zascianki i inne które czesto używasz świadczą ze się tu meczysz
    Czemu nie wyjedziesz tam gdzie więcej równych Tobie intelektem?