  • Data: 2018-04-08 10:19:20
    Temat: Re: ompa ciepła vs panele PV
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 08:49:30 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bo Niemcy są oszczędni i potrafią liczyć, a przy tym po prostu ich stać.
    > Niemiec jak policzy, że przez kolejne 10 lat dołoży do ogrzewania więcej
    > niż by wydał na nową sprężarkę to woli ją od razu wymienić i
    > zaoszczędzić. Przy tym zakup nowej sprężarki nie jest dla Niemca tak
    > dużym wydatkiem jak dla Polaka.
    Bzdury
    Tam po prostu naprawa jest droga i wymieniają na nowe
    Tak jak z samochodami- większego przerysowania nie opłaca się tam naprawić więc takie
    auto jedzie do Polski
    To samo z elektronika czy elektronarzedziami
    Czasami banał typu szczotka czy bezpiecznik powoduje ze takie narzedzie/ telewizor
    trafia na wystawke i jedzie do Polski
    Nsi rodacy z ichniejszych pszoków czy innych wystawek nazbierają takich sprężarek do
    PC, naprawią(bo czasami to naprwdę drobna usterka) i sprzedają

    > U mnie w gminie były dotacje, ale tylko
    > dla pociotków i znajomków.

    Złożyłeś wniosek?