  • Data: 2012-11-22 09:47:44
    Temat: Re: Popękała mi posadzka - co z tym zrobić???
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > test ciśnieniowy moze nic nie dać, chyba że jakiś ekstremalny np 20 czy
    > 40 barów...

    Mnie nie chodziło o test zniszczeniowy :-)

    Raczej o to, że jak rurka jest pęknięta to strzeli przy 10, a jak wytrzyma
    10 to z jakimś prawdopodobieństwem późniejsze 2 normalnej pracy tez powinna
    wytrzymać. Zakładając oczywiście, że po zrobieniu dylatacji wylewka siądzie
    i będzie już spokojnie leżeć a nie ciągle pracować.

    Ps. Tak sobie pomyślałem, że skoro partacze nie robili porządnych dylatacji
    to może też w przejściu przez progi i te niby dylatacje nie dali otuliny
    albo rury osłonowej i dwie części wylewki działają tam jak nożyce na rurkę
    ogrzewania podłogowego - w takim przypadku to tylko kwestia czasu kiedy
    rurka ulegnie przetarciu.

    Pozdrawiam
    Ergie