  • Data: 2009-09-22 21:20:50
    Temat: Re: Popękany tynk cementowo-wapienny
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli chodzi o gładzie wapienne to mogę polecić quick-mix, ale nie
    chodzi tu o producenta ale o sam materiał jakim jest wapno. Większość
    z nas na tynki cement-wapienne daje gładzie gipsowe bo najcześciej nie
    wiemy że istnieje coś innego-lepszego...

    ja osobiście uważam ze nie widzę realnej potrzeby kładzenia czegoś jeszcze
    na tynk, wystarczy kupić odpowiednio drobny i jest idelanie tak jak lubie ;)
    większym problemem dla mnie jest jak uzyskać taką strukturę na płytach KG?
    ma ktoś jakiś pomysł? mozna domieszać do gładzi gipsowej troche piasku o
    żądanej gramaturze?