  • Data: 2011-01-05 23:35:08
    Temat: Re: Por?wnanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ig2uko$tjp$2@usenet.news.interia.pl...
    > Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, dlaczego spaliny nie mogą mieć
    > temperatury niższej niż temperatura powietrza w domu?

    Nie bardzo wiem o czym ma byc ta dyskusja? Mam tu wymyslac dziwne teorie na
    dowod czegos tam? Temperatura zmierzona to fakt z ktorym sie nie dyskutuje,
    pozostaje kwestia Waszej wiary lub niewiary. Uruchomienie kotla odbywalo sie
    w pazdzierniku roku 2009. Temperatura w domu raczej nie przekraczala 10C a
    sam kociol jest z zamknieta komora spalania. Jaka jest temp. spalin kotla
    weglowego na rozruchu?

    Pozdro.. TK