  • Data: 2011-01-07 19:18:26
    Temat: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3P1tkM$JPt@mike.oldfield.org.pl...

    > A to Ciebie jest więcej, niż jeden przygłup?

    Przygłup jest tylko jeden jedyny i nazywa się adam plaszczyca, a co do mojej
    wypowiedzi to zauważ, że wpier....ś się jak zywkle ze swoimi chamskimi
    tekstami w dyskusję moją, którą prowadziłem z Mankiem, który tak samo jak ja
    uważa ciebie za osobę niezrównowazoną i niegodną poświęcania czasu na
    grupach dyskusyjnych. Czy on ma ochotę polemizowac z tobą teraz tego nie
    wiem, dlatego napisłem, ze ja nie mam ochoty, ale wiem, że Maniek nie
    traktuje cię jak poważnego partnera dyskusji, dlatego też napisałem, ze nie
    jesteś DLA NAS partnerem.