eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyPorządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego? › Re: Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?
    From: "pluton" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i
    niedrogiego?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 17:38:30 +0100

    > i cięcia pielęgnacyjne - głównie renkloda, jabłoń.
    > Jednym słowem potrzebuję człowieka z piłą :-)

    > Znacie może kogoś, kto się zajmuje tym z jednej strony fachowo, ale z
    > drugiej nie jest gwiazdą rabatek i skalniaków?

    Mieszkający od lat w USA stary Arab ma pięciohektarowe pole.
    Nadchodzi czas sadzenia ziemniaków, ale jego jedyny syn siedzi
    w więzieniu jako terrorysta, więc mu nie pomoże.
    Zrozpaczony Arab pisze do niego list:
    - Drogi synu! Trzeba posadzić ziemniaki, ale ja już jestem na to za stary.
    Wiem, że gdybyś tu był, zrobiłbyś wszystko za mnie. Kochający cię ojciec
    Muhammad.
    Po kilku godzinach przychodzi telegram od syna z więzienia:
    - Tato, nie kop pola. Schowałem tam granaty, trotyl, plastik i butle z
    bakteriami!
    Kilka minut po telegramie na pole Mohammada przyjeżdża 300-osobowa ekipa
    FBI z psami, koparkami i łopatami. Przez dwa tygodnie kopią w poszukiwaniu
    ładunków wybuchowych. I nic.
    Następnego dnia przychodzi telegram do ojca:
    - Tato, pole przekopane, możesz sadzić kartofle.
    Więcej dla ciebie nie mogłem zrobić. Abdul.

    pozdrawiam
    pluton