eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyPorządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego? › Re: Porządkiogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogośporządnego i niedrogiego?
    From: "Rajmund" <t...@a...es>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Porządkiogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogośporządnego i
    niedrogiego?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 21:20:19 +0100

    Użytkownik napisał:

    > Piła to narzędzie. Tobie potrzebny jest człowiek z wiedzą
    > jak narzędzia użyć by roślinkom zrobić dobrze a krzywdy nie wyrządzić

    To prawda. Do końca życia nie zapomnę człowieka, który przyszedł do mnie
    kiedyś grabić liście z trawnika. Byłem zajęty czymś innym w głębi ogrodu i
    do głowy mi nie przyszło zapytać po co mu ten sekator, o który mnie
    poprosił. Było już za późno jak wreszcie zajrzałem do niego, klęczącego przy
    przerzedzonym do bólu żywopłocie ze śnieguliczki. Bydlak wycinał co drugi
    pęd przy samej ziemi, "bo tych liści nie ma jak wygrabić spomiędzy..."

    Ot, taka historia ku przestrodze ;-)

    Pozdrawiam,
    Rajmund