eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyPorządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego? › Re: Porządkiogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogośporządnego i niedrogiego?
    From: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Porządkiogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogośporządnego i
    niedrogiego?
    Date: Wed, 11 Mar 2009 08:41:13 +0100

    On Tue, 10 Mar 2009, Ikselka wrote:

    > Raczej nie
    > znajdziesz taniego specjalisty, może tylko robola, co wygoli ogród bez
    > pojecia i będziesz miała tylko straty.

    I jeszcze jedna uwaga. Takiego specjalistę trzeba sobie najpierw oswoić.
    Czyli przywieźć go z Grójca, poczęstować gorzałka. Jak wytrzeźwieje
    następnego dnia, dać klina (albo soku z ogórków - zależy jak jest twardy)
    i powiedzieć co to on obiecywał, pokazać te drzewka.
    Albo skorzystać z ucznia technikum ogrodniczego. Ojciec takiego ucznia
    przeważanie ma sad a sam uczeń pędzluje takie drzewka jak królik siano.

    Wiem to, bo 20 lat temu miałem kolegę z takiego technikum, który bez pudła
    sam radził sobie z kilkoma hektarami.

    Pozdr.

    D.P.