eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePostęp technologiczny na podstawie korka od umywalki › Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
  • Data: 2019-09-23 10:07:34
    Temat: Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2019 o 06:03, s...@g...com pisze:

    > No, kultury to masz az za dosc. Dowartosciowales sie? Gratuluje,

    Powiedz: "przepraszam, już więcej nie będę, gdyż zainstaluję sobie
    Thunderbirda, który z opcją sprawdzania pisowni nadrobi to co straciłem
    nie chodząc do szkoły przez te krowy i świnie" i będzie OK. A jak nie,
    to mam dla Ciebie dobrą-radę-zawsze-w-cenie: wy...dalaj stąd w podskokach,
    gdyż narażanie Bogu ducha winnych użyszkodników p.m.b. na dyskomfort
    ojczysto-językowy to zwykłe chamstwo, a nie brak kultury. A tego chamstwa
    mam nie zadość, ale powyżej uszu.