  • Data: 2022-09-05 22:31:17
    Temat: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 5 Sep 2022 12:40:02 -0700 (PDT), w
    <aa895fc1-611a-4d09-aeb6-928c7f633abdn@googlegroups.
    com>, Majka
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Witam,
    > moje pytanie jest absolutnie nie związane z tematem grupy, ale samo w sobie jest
    poważne i może ktoś mi pomoże - pytam Was, bo tu jeszcze się dyskutuje, jest w was
    potencjał i macie doświadczenia nie tylko związane z budowaniem...

    > Dziecko i jego bezpieczeństwo - czy używaliście jakiś aplikacji do śledzenia /
    monitorowania / sprawdzania / lokalizowania swoich dzieci?

    GPS Locator

    Nawet możesz oglądać ruch live na mapie google'a :)

    I nawet nie żłopie baterii.

    PS. W gratisie dziecko będzie widziało gdzie jesteś :))
    PS2. To drugie można wyłączyć ;)

    PS3. Fajna opcja, że możesz na mapie zaznaczyć lokalizacje, po odwiedzeniu
    których dostajesz powiadomienie na telefonie (np. szkoła).