  • 1. Data: 2022-09-05 21:40:02
    Temat: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: Majka <k...@g...com>

    Witam,
    moje pytanie jest absolutnie nie związane z tematem grupy, ale samo w sobie jest
    poważne i może ktoś mi pomoże - pytam Was, bo tu jeszcze się dyskutuje, jest w was
    potencjał i macie doświadczenia nie tylko związane z budowaniem...

    Dziecko i jego bezpieczeństwo - czy używaliście jakiś aplikacji do śledzenia /
    monitorowania / sprawdzania / lokalizowania swoich dzieci?
    Co możecie polecić, co ma sens? "Gdzie Jest Dziecko"? Inne - jakie?
    Dziecko ma kilka lat. Jak można je bezpiecznie i dyskretnie lokalizować?
    Musi przejść z jednej szkoły do drugiej, do domu, a rodzice nie zawsze mogą być z
    dzieckiem.
    Korzystaliście z czegoś? Dać telefon/zegarek/brelok to nie problem, ale jak to
    sensownie wykorzystać?

    A może to bez sensu?

    Majka

  • 2. Data: 2022-09-05 21:59:47
    Temat: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-09-05 o 21:40, Majka pisze:
> [...]
    dzieckiem.
    > Korzystaliście z czegoś? Dać telefon/zegarek/brelok to nie problem, ale jak to

    Dzisiaj młoda pierwszy raz do nowej szkoły miała iść sama, droga przez
    wioskę jakieś 2km. Mówię żonie, zerkaj dyskretnie z oddali jak tam idzie
    ta droga. Spoko spoko, będzie git. O 8:15 afera, dzwonią ze szkoły bo
    dziecka nie ma. Okazało się że do sklepu na lizaki droga zboczyła a
    potem gdzieś jeszcze :> Mówię żonie "a nie mówiłem?" :]
    Jakiś zegarek z giepeesem wymyśliła, w celu takiego zerkania w
    potrzebnych chwilach. Tanie toto, 3 stówy, nie wiem jak zadziała, ale
    może spróbujemy.

    L.

  • 3. Data: 2022-09-05 22:07:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    korzystałem, do dupy, bo "zegarek" w szkole nie ma zasięgu gps. a
    jeszcze zepsuł się po roku

    > A może to bez sensu?

    niestety tak. to bez sensu. dzisiejsze dzieci wiedzą jakie są reguły i
    mają je w dupie. żaden gadżet nie sprawi że będa się rozglądały na boki
    przed wejściem na jezdnie, albo nie wsiądą do auta z obcym (bo miał
    ślicznego kotka) Wychowanie..... i może czasem wbijanie czegoś do głowy
    na siłę, gdy wielokrotne powtarzanie nie daje rezultatów.

    ToMasz

  • 4. Data: 2022-09-05 22:13:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/09/2022 21:40, Majka wrote:
    > Inne - jakie?

    Google maps. Udostępnij lokalizację z telefonu dziecka sobie. I już.

  • 5. Data: 2022-09-05 22:31:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Sep 2022 12:40:02 -0700 (PDT), w
    <aa895fc1-611a-4d09-aeb6-928c7f633abdn@googlegroups.
    com>, Majka
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Dziecko i jego bezpieczeństwo - czy używaliście jakiś aplikacji do śledzenia /
    monitorowania / sprawdzania / lokalizowania swoich dzieci?

    GPS Locator

    Nawet możesz oglądać ruch live na mapie google'a :)

    I nawet nie żłopie baterii.

    PS. W gratisie dziecko będzie widziało gdzie jesteś :))
    PS2. To drugie można wyłączyć ;)

    PS3. Fajna opcja, że możesz na mapie zaznaczyć lokalizacje, po odwiedzeniu
    których dostajesz powiadomienie na telefonie (np. szkoła).

  • 6. Data: 2022-09-05 22:31:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2022 o 21:40 Majka <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > mogą być z dzieckiem.
    > Korzystaliście z czegoś? Dać telefon/zegarek/brelok to nie problem, ale

    Lokalizator Orange - usługa płatna 10-15PLN miesięcznie.
    W ramach usługi dostajesz dostęp do panelu zarządzania, gdzie masz co 5
    min raportowaną pozycję karty sim. Lokalizowany użytkownik nie wie, że
    jego tel jest monitorowany - usługa jest przezroczysta dla użytkownika.
    Warunek konieczny - tel i oczywiście abonament w Orange.
    Inni operatorzy pewnie też mają.

    TG

  • 7. Data: 2022-09-05 22:55:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.09.2022 o 21:40, Majka pisze:
    > A może to bez sensu?

    Lokalizatorów teraz od groma, kosztują grosze. Zamontowałem sobie w aucie taki jeden,

    skonfigurowany tak że jak na niego zadzwonię to odrzuci i odeśle smsa z linkiem do
    google
    maps.

    Możliwe jest też ciągłe aktualizowanie pozycji z geofencingiem, podsłuch, i odcięcie
    zapłonu. ;)

    https://allegro.pl/oferta/mini-gps-dla-dziecka-stars
    zej-osoby-podsluch-tel-8699049408

    Zewnętrzny lokalizator ma tę zaletę że jest duża szansa że w przeciwieństwie do
    komórki
    będzie w plecaku w tym jednym przypadku na setki tysięcy kiedy liczymy się z
    działaniem
    osób trzecich, ale minusem jest dbanie o baterię.

    Komórka zazwyczaj będzie naładowana, ale łatwo ją odebrać, wyłączyć, zapomnieć,
    zgubić.

    Zastanów się czego potrzebujesz - czy chcesz wiedzieć jak lokalizator opuści strefę
    czy
    okazjonalnie sprawdzić gdzie się znajduje etc. i wtedy coś dobierzesz.

  • 8. Data: 2022-09-05 22:56:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 5 September 2022 at 22:34:34 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > PS3. Fajna opcja, że możesz na mapie zaznaczyć lokalizacje, po odwiedzeniu
    > których dostajesz powiadomienie na telefonie (np. szkoła).
    smartwatche po 50zł na olx z kamerą i gps, aplikacja sledzi lokację
    nawieźli tego tony z Chin

  • 9. Data: 2022-09-06 00:15:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A może to bez sensu?
    >
    > Majka

    Praktyk:
    daj małolatowi telefon, zainstaluj i skonfiguruj aplikację Family Link
    -możesz blokować używanie telefonu apek (można obejść ale na kilkulatka
    wystarczy)
    -można na bieżąco sprawdzac lokalizację małolata pod warunkiem ze jest w
    zasięgu internetu
    -można zmienić zdalnie hasło do odblokowania ekranu :)
    -można włączyć zdalnie dźwięk jak dzieciak posieje telefon w zabawkach

  • 10. Data: 2022-09-06 00:36:18

    Mon, 5 Sep 2022 13:56:20 -0700 (PDT), w
    <cebdde5a-5f5c-40b7-8ef8-82940065de5an@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    monitorowania / sprawdzania / lokalizowania swoich dzieci?

    > smartwatche po 50zł na olx z kamerą i gps, aplikacja sledzi lokację

    Badziew ledwo działający.