  • 1. Data: 2022-09-03 18:35:29
    Temat: złodzieje węgla
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tato ma 70 lat, mieszka na wsi, 100 km ode mnie, sam, bo mama zmarla.
    Zdazyl kupic trzy tony wegla. Ostatnio zaslabl, trafil do szpitala, a
    ludzie ze wsi zaczeli do niego wydzwaniac, upewniac sie, czy wyjdzie.
    Bo jakby mial umrzec, to po co mu wegiel

    https://www.onet.pl/informacje/newsweek/kryzys-energ
    etyczny-za-to-ze-
    chcialysmy-byc-eko-dostajemy-w-de/v4v6fqs,452ad802

    https://tinyurl.com/6ww998mj

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 2. Data: 2022-09-03 19:55:16
    Temat: Re: złodzieje węgla
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 3 September 2022 at 18:35:20 UTC+2, PiteR wrote:

    a może ma dobrych sąsiadów i martwią się o stan jego zdrowia, bo widzą, że mieszka
    samotnie,
    a syn go nie odwiedza w chorobie ?

  • 3. Data: 2022-09-05 14:28:48
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.09.2022 o 18:35, PiteR pisze:
> [...]
    > ludzie ze wsi zaczeli do niego wydzwaniac, upewniac sie, czy wyjdzie.
    > Bo jakby mial umrzec, to po co mu wegiel

    do lokalnego składu od znajomego dojechało 100 ton australijskiego 'ekogroszku' który

    kupili po 3200 brutto, sprzedawać będą po 3600

    rok temu za węgiel o takich parametrach nikt by nie dał 1/4 tej sumy a dziś mają już
    niemal 1/3 dostawy rozdysponowaną

    co ciekawsze mówi że ze 20% ludzi którzy do niego dzwonią nadal nie wie że z opałem

    problemy i doznają szoku kiedy słyszą 3600 za ekogroszek czy 750 za mp drewna
    kominkowego

    gabaryty były u mnie na wsi odbierane w zeszłym tygodniu, pierwszy raz nie widziałem
    żadnego mebla poza kanapami\fotelami - zero drzwi, meblościanek, stołów, krzeseł...
    na szczęście sąsiadów mam daleko, a okolica przewiewna ;)