  • Data: 2021-09-21 18:50:35
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 21 September 2021 at 13:14:16 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/jak-bard
    zo-pompy-ciepla-wplywaja-na-srodowisko-6718.html

> [...]
    > oceniając każdą technologię należy brać pod uwagę osiągnięty w danej
    > dziedzinie postęp. - Porównuje się dzisiejszą technologię z tą sprzed
    > 10-20 lat. Postęp technologiczny jest naprawdę duży. Podam za przykład
    > turbiny wiatrowe, o których cały czas się mówi, że wytwarzają
    > infradźwięki. I oczywiście infradźwięki są szkodliwe dla zdrowia, i kiedyś
    > turbiny je wytwarzały. Ale nie mówi się już o tym, że nowoczesne wiatraki
    > wytwarzają je na nieszkodliwym poziomie - konkluduje dr Sikora."
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej, wypisujesz bzdury na podstawie "wiedzy" sprzed

    Każda wirująca masa wywołuje wibracje i tym się zajmują wojskowi od 100 lat,
    wykrywając łodzie podwodne, samoloty, ale i próby jądrowe z drugiej strony kuli
    ziemskiej
    i jedyny ośrodek naukowy od tych spraw w Europie jest w Wiedniu., agenda ONZ, drugi
    ośrodek, badający infradźwieki, amerylkanski, jest na Hawajach,
    a reszta świata to dyletanci nauczkowi, którzy nigdy nie badali turbiny wiatrowej,
    która generuje infradźwięki wykrywane przez sejsmografy w odległości do 10 kilometrów
    od wieży.

    Tak jak każdy słyszy i wykrywa nocą załączenie się lodówki, zamrażarki, na tle ciszy
    nocnej, tak każdy wykrywa pracującą spręzarkę pompy ciepla o mocy 10-20 razy większej

    To że ktoś ten hałas wypiera sobie, to wynika z biedy, że go nie stać, aby
    zainstalować pompe ciepła w oddzielnym pomieszczeniu, izolowanym akustycznie, bo to
    kosztuje.

    W Niemcach jest zakaz kąpieli, używania prysznica nocą, bo szum spływającej wody
    słyszy cały pion w bloku, w Niemczech nikt na postoju nie ma włączonego silnika, bo
    to wykroczenie

    Poziom hałasu pompy ciepła jest dokładnie opisany w specyfikacji technicznej, wraz z
    wykresami i nowa technologia i stara technologia lodówki, nadal generuje hałas i
    wibracje gdy się włączy.

    Dlatego nikt nie instaluje pompy ciepła w mieszkaniu, bo nie będzie spał miesiącami.

    Biuro to aktywnośc dzienna, a mieszkanie to spokojny sen nocą.

    Może dla kogoś zdrowie nie ma znaczenia , czy będzie zył 20 lat krócej i z takimi
    osobnikami szkoda minuty na rozmowę.

    To że w Polsce stan wiedzy w temacie jest marginalny i szdliwości ukrywane to wynika
    z lobbingu.

    Ale w Stanach Donald nie musiał rozmawiać z lobbystami, tylko zakazał budowy
    wiatraków wokół swojej rezyxdencji na Florydzie, bo wiedział, że wartośc takiej
    nieruchomości w pobliży wiatraków spada o 80%, bo tam nikt nie zechce zamieszkać.

    Lubisz hałas, lubisz wibracje, lubisz skrajne wyczerpanie, krótkie życie, to montuj
    wibratory i żyj z nimi, ale nie radź innym, bo to rada szkodliwa dla zdrowia.