  • Data: 2015-04-04 18:58:17
    Temat: Re: Poziom trawnika
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Apr 2015 14:47:26 -0700 (PDT), dolniak napisał(a):

    > Dopiero proszek z UGŁ pomógł (policyjna świeca dymna przeciwko
    >
    > Dzięki za przypomnienie.trochę tego mam na czarną godzinę.Wykorzystam,bo czarnej
    godziny mogę nie dożyć.
    > Karbid dziala,wymaga tylko systematyczności i cierpliwości.Insze systema i pulapki
    wielce wymyślne i kosztowne zawodzily.
    > Grunt sie systematycznie podnosi,min o 1 mm rocznie.Nie wiem jak to się
    dzieje-Ziemia puchnie,czy jak,ale to fakt.Widać to po latach.
    > Styk chodnika i trawnika to zawsze klopot.Zrobisz chodnik nizej-woda nie
    ścieka.Zrobisz wyżej -nie wytniesz trawy.
    > Ja zrobilbym wyżej-nie 2 a ok 5-7 cm ,pamiętając o niewielkim spadku.Chodnika,nie
    po dziadku.
    > Kiedyś kombinowalem,żeby obok chodnika polożyć drugi krawężnik,niżej.Wlaśnie na
    kólka.Nie wyszlo,kosa spalinowa jest bardziej przydatna.O ile nie masz psa...

    To dorzuce 5gr do całości. NA wiosne wywwiozłem kilkanascie taczek ziemi z
    ogrodu po kretach :/
    Próbowałem wszystkiego:
    -karbid
    -chemia w kanaly na szmatke
    -swiece dymne
    sąsiad był lepszy wydał od zeszłego sezonu ponad 1200 PLN na walke z
    kretami.
    Aż jego zona wypatrzyła:
    Kretołapa target-u tak działa
    https://www.youtube.com/watch?v=Kz0CETA9lZw
    był 1 strzał ian razie spokój polecam - > koszt niestety na start ponad 200
    zł. Ale 5 petart wystarczy na długo :)
    --
    .:Artur:.