  • Data: 2015-04-02 23:47:26
    Temat: Re: Poziom trawnika
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dopiero proszek z UGŁ pomógł (policyjna świeca dymna przeciwko
    > demonstacjom). Trzeba proszek wydłubać i porozsypywać po
    > tunelikach pod włókniną i NIE PODPALAĆ!!!

    Dzięki za przypomnienie.trochę tego mam na czarną godzinę.Wykorzystam,bo czarnej
    godziny mogę nie dożyć.
    Karbid dziala,wymaga tylko systematyczności i cierpliwości.Insze systema i pulapki
    wielce wymyślne i kosztowne zawodzily.
    Grunt sie systematycznie podnosi,min o 1 mm rocznie.Nie wiem jak to się dzieje-Ziemia
    puchnie,czy jak,ale to fakt.Widać to po latach.
    Styk chodnika i trawnika to zawsze klopot.Zrobisz chodnik nizej-woda nie
    ścieka.Zrobisz wyżej -nie wytniesz trawy.
    Ja zrobilbym wyżej-nie 2 a ok 5-7 cm ,pamiętając o niewielkim spadku.Chodnika,nie po
    dziadku.
    Kiedyś kombinowalem,żeby obok chodnika polożyć drugi krawężnik,niżej.Wlaśnie na
    kólka.Nie wyszlo,kosa spalinowa jest bardziej przydatna.O ile nie masz psa...