  • Data: 2015-04-02 21:08:29
    Temat: Re: Poziom trawnika
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ziemia po uleżeniu i porośnięciu trawą podniosła się u mnie tylko jakieś 1
    cm,
    a jak była nawieziona w grubszej warstwie, słabo ubijana i wałowana to w
    ogóle sie nie podniesie,
    raczej poziom się obniży - dobrze koledzy piszą żeby nie dawać większej
    różnicy poziomów,
    szkoda kosiarki.

    Na kreta jest sposób, ja mam już 4 lata spokój.
    Kostka domestosa do kibla, ta najbardziej smierdząca -
    podzielić na 6 kawałków, delikatnie odsłonic tunel
    i po 2 kawałki do każdego kopca, lekko zasłonić żeby nie zasypać tunelu..
    Po kilku dniach sie wyniósł i już nie wrócił :-)
    Sposób tani, kostka w hurcie po 1-2 złotych, nawet kilkadziesiąt
    kopców nie zdrenuje kieszeni, a siatka kosztuje krocie i utrudnia
    ew. prace ogrodowe nie mówiąc już o nakładach robocizny.
    Jest haczyk - trzeba to zrobic wspólnie z sąsiadami bo
    krecisko bedzie migrowało po sąsiadach i będą bluzgać.

    Zapach z kostki utrudnia kretowi wywęszenie robali
    i z głodu się wynosi w inne miejsce.
    Szmatki z naftą, pułapki, świece dymne i karbid
    oraz spaliny z motoru 2 suwowego tudzież
    zalewanie tuneli wodą sie nie sprawdziły (walczyliśmy
    wspólnie z sąsiadem vs kret starymi sposobami 2 lata i nic).

    Gorzej było z nornicami. Ryły pod włókniną pod korę.
    Dopiero proszek z UGŁ pomógł (policyjna świeca dymna przeciwko
    demonstacjom). Trzeba proszek wydłubać i porozsypywać po
    tunelikach pod włókniną i NIE PODPALAĆ!!!
    Praca z zachowaniem BHP - rękawiczki gumowe i okulary
    a i tak trochę szczypało w ryło - unikajcie roboty na wietrze!
    Więcej nornic nie zobaczyłem w ogrodzie.
    Tylko cały proszek zużyłem , jak wrócą to nie wiem skąd wziąć
    następną świecę, mój znajomy misiak już na emeryturze...

    pozdr.
    Jones

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów
    11412 (20150401) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Smart Security.