  • Data: 2009-06-09 16:31:26
    Temat: Re: Pralka na 60 Hz
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h0kre7$s3v$1@node1.news.atman.pl...

    > Oj, widać że jesteś chamskim bucem i do tego tępym. Gówno wiesz a się
    > odzywasz i to tak arogancko. Takie wahania częstotliwości nie mają prawa
    > wystąpić,

    Łosiu jeden, nie tylko nie mają prawa wystąpić - ale występują. A swoich
    uprawnień SEPowskich nie zamierzam ci pokazywac - bo niby dlaczego rzucac
    perly przed wieprze.
    Nie dyskutuj lamerze na tematy, na których nie masz nic do powiedzenia poza
    'zdaje mi sie'. Wydaje ci sie, ze skoro jestes kierowca szambiarki, to
    wszystko mozesz przyrównac do gówna? Swoja glowe tam zanurz i pare wdechów
    zrób - to moze oglady nabedziesz.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl