eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej. › Re: Prawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej.
  • Data: 2018-12-08 00:46:43
    Temat: Re: Prawo i przewód ochronno-neutralny w instalacji dwu przewodowej.
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JDX pisze tak:

    > Wyjaśnili - w kuchni trzeba wymienić gniazda i podłączyć PEN do
    > bolca, a od bolca wykonać mostek do styku N w gnieździe, co AFAIK
    > jest ,,zgodne ze sztuką". Ale mnie bardziej interesuje podstawa
    > prawna.

    Zapytaj na forum SEP tam się doktoryzują to pomogą.

    Takie podłączanie bolca może być niebezpieczne przy przewodach nie w
    gwiazdę tylko odwiedzających kolejne gniazka. Bo jak pierwsze gniazko w
    łańcuchu jest non stop wtykane wyciągane i pierwszy straci kontakt PEN
    to na gniazdku za nim faza przechodzi na obudowę przez urządzenie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.