    From: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem w łazience
    Date: Sun, 11 Mar 2012 18:27:17 +0100

    > Fachowo to wstawia się specjalne odpływy łazienkowe:
    >
    > Linowy, jeżeli kabina jest we wnęce.
    > http://avello.pl/go/_info/?user_id=4962
    >
    > Narożny jeżeli kabina jest w rogu łazienki.
    > http://avello.pl/go/_info/?user_id=5017
    >
    > Jeżeli nie dałeś tego typu odpływu to wszelkie listwy mogą nie zdać
    > egzaminu, ponieważ wynika z tego, że zamontowany odpływ ma zbyt małą
    > wydajność. Woda i tak będzie się przelewać.
    > Jezeli nie chcesz kuć łazienki i przerabiac odpływu to może zamontuj taką
    > uszczelkę silikonową:
    > http://www.silico.pl/foto/silikonowe_wyroby_wytlacza
    ne.jpg ta z prawej
    > strony. W środek trzeba by było wsadzić jeszcze wąski pasek z aluminium
    > lub blachy nierdzewnej i co kilkanaście cm przykręcić kołkami do podłogi,
    > dodatkowo smarując spód uszczelki silikonem. Kafelki przed przyklejeniem
    > tej uszczelki muszę być dokładnie umyte i odtłuszczone acetonem.
    >
    > Tu masz jeszcze inne profile, z których możesz coś wybrać.
    > http://www.silikony.ekologia24.biz/
    > W szczególności uszczelki 1205-00 , 1223-00 , 1283-00 , 1443-00 , 3148-00

    Dziękuję za fachową odpowiedź.
    Właśnie o takich uszczelkach myślałam, ale w naturze ich nigdzie nie
    widziałam.
    Znaczy widziałam takie o wys. 5 mm, a to za mało.
    Widzę że na www.silikony ... są wyższe :)
    A odpływ mam taki
    http://www.geberit.com.pl/web/appl/pl/wcmspl.nsf/pag
    es/prod-now-22
    i tak myślę czy nie da się go jakoś wyregulować. Muszę popatrzyć.
    Gosia