    From: Paweł Hadam <...@...p>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z bateria zlewozmywakowa
    Date: Tue, 08 Nov 2011 21:40:08 +0100

    W dniu 08.11.2011 13:02, QbaB pisze:

    > W dodatku gwarancja jest chyba na 150 lat.

    Taaa, a małym druczkiem, że dotyczy elementów odlewanych. Kupiłem
    ostatnio ich baterię. Biorąc pod uwagę, że poprzednia (tania KFA)
    wytrzymała 7 lat (nie elementy odlewane, a głowica), to pewnie dość
    ciężko doczekać końca tej "gwarancji". W zasadzie te 150 lat to może się
    przydać tylko przy jakiejś grubej wadzie fabrycznej, która się ujawni
    sama z siebie. Zapewne pękniecie odlewu przy montażu mogą potraktować
    jako uszkodzenie z winy montera i się wypiąć.

    Chociaż samo door-to-door brzmi ciekawie. Szczerze powiedziawszy nie
    byłem świadom takiej realizacji.

    Pozdrawiam,
    Paweł