  • 1. Data: 2011-11-04 12:42:03
    Temat: Problem z bateria zlewozmywakowa
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    Witam
    Mam baterie zlewozmywakowa stojacaz ruchoma wlewka - wyglada bardzo podobnie jak ta
    http://allegro.pl/bateria-zlewozmywakowa-ruchoma-wyl
    ewka-5-lat-gwar-i1896231763.html

    tylko ze ja mam z Krakowskiej Fabryki Armatury - pelny odlew. Mam taki problem że
    spod
    laczenia raczki, ktora sie odkreca wode saczy się woda - tak na wysokości 1/3 od
    gory, tam
    gdzie jest styk ruchomej rączki, a częscią nieruchoma. Czy mozna to naprawic,
    uszczelnic,
    czy macie jakas instrukcje lub sami mieliscie podobny przypadek. Idzie weekend i
    musze do
    tego przysiasc.

    pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2011-11-04 13:11:39
    Temat: Re: Problem z bateria zlewozmywakowa
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-04 13:42, Tom pisze:
> [...]
    ta
    > http://allegro.pl/bateria-zlewozmywakowa-ruchoma-wyl
    ewka-5-lat-gwar-i1896231763.html

    > tylko ze ja mam z Krakowskiej Fabryki Armatury - pelny odlew. Mam taki problem ?e
    spod
    > laczenia raczki, ktora sie odkreca wode saczy sie woda - tak na wysoko?ci 1/3 od
    gory, tam
    > gdzie jest styk ruchomej r?czki, a czesci? nieruchoma. Czy mozna to naprawic,
    uszczelnic,
    > czy macie jakas instrukcje lub sami mieliscie podobny przypadek. Idzie weekend i

    Zadzwoń do producenta spytaj co radzą. Ja mam z nimi jak najbardziej
    pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o wymianę elementów z baterii.
    Telefonicznie podałem typ i opisałem co się dzieje Pan z infolinii
    spytał tylko gdzie zakupione, moje dane i adres do wysyłki. Za 3 dni
    miałem paczuszkę z kompletem naprawczym już w domu i całkiem za darmo.

  • 3. Data: 2011-11-04 19:40:56
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > częscią nieruchoma. Czy mozna to naprawic, uszczelnic, czy macie jakas
    > instrukcje lub sami mieliscie podobny przypadek. Idzie weekend i musze do

    KFA jest jedną z nielicznych firm armaturowych zapewniających gwarancję door
    to door. Skorzystaj z niej

  • 4. Data: 2011-11-08 12:02:35
    Od: QbaB <q...@g...com>

    .

    lewka-5-lat-gwar-i...

    > KFA jest jedną z nielicznych firm armaturowych zapewniających gwarancję door
    > to door. Skorzystaj z niej

    W dodatku gwarancja jest chyba na 150 lat.

    Pzdr

  • 5. Data: 2011-11-08 20:40:08
    Od: Paweł Hadam <...@...p>

    W dniu 08.11.2011 13:02, QbaB pisze:

    > W dodatku gwarancja jest chyba na 150 lat.

    Taaa, a małym druczkiem, że dotyczy elementów odlewanych. Kupiłem
    ostatnio ich baterię. Biorąc pod uwagę, że poprzednia (tania KFA)
    wytrzymała 7 lat (nie elementy odlewane, a głowica), to pewnie dość
    ciężko doczekać końca tej "gwarancji". W zasadzie te 150 lat to może się
    przydać tylko przy jakiejś grubej wadzie fabrycznej, która się ujawni
    sama z siebie. Zapewne pękniecie odlewu przy montażu mogą potraktować
    jako uszkodzenie z winy montera i się wypiąć.

    Chociaż samo door-to-door brzmi ciekawie. Szczerze powiedziawszy nie
    byłem świadom takiej realizacji.

    Pozdrawiam,
    Paweł