  • 1. Data: 2011-11-03 22:36:04
    Temat: problem z ciśnieniem w kranach( blok)
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam

    Hydraulik ( 2 fachowców było) podlaczyli mi panel z termostatem w kabinie no
    umywalke i jest taki oto cyrk:

    Wlaczam prysznic w kabinie leci slabo woda, ale jak jednoczesnie wlacze kran
    w umywalce to wtedy z prysznica daje 2-3 razy mocniej...

    Co jest grane? Sprawdzalem tylko na zimnej wodzie bo ciepla zakrecona na
    korytarzu i w
    ogole nie leci , moze baterie z termostatem tak maja ?

  • 2. Data: 2011-11-04 12:30:50
    Temat: Re: problem z ciśnieniem w kranach( blok)
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    > Wlaczam prysznic w kabinie leci slabo woda, ale jak jednoczesnie wlacze
    > kran
    > w umywalce to wtedy z prysznica daje 2-3 razy mocniej...

    Woda wraca przez rure ciepłej wody z umywalki do prysznica. Poczekaj aż
    odkręcą ciepłą i sprawdz wtedy, powinno być ok